‘ундамент | —т≥ни | ƒах | ѕол | —тел¤ | ќздобленн¤ | Ћандшафт | ≤нтер'Їр | ≤нше |
« р≥зноман≥тт¤ методик дизайну к≥мнат ≥ прим≥щень в≥траж≥ сто¤ть ос≥бно. ¬они вражають неперевершеною ¤скрав≥стю ≥ незвичайною зовн≥шн≥стю. √ра, ¤ку створюють промен≥ сонц¤ або штучн≥ джерела св≥тла, здатна над≥лити к≥мнату особливим настроЇм, зачарувати гостей ≥ господар≥в. «ауважимо, що традиц≥йний в≥траж Ї орнаментом, що складаЇтьс¤ з кольорового скла, через ¤ке проходить сон¤чне св≥тло. ѕон¤тт¤ ж про нин≥шн≥й в≥траж≥ набагато б≥льш широко. ¬≥траж≥ можна розташовувати нав≥ть у к≥мнатах, повн≥стю позбавлених природного св≥тла. ¬ основному, в≥траж≥ зараз виробл¤ютьс¤ на фабриках, але ми поговоримо про те, ¤к виконати виготовленн¤ в≥траж≥в своњми руками.
«вичайно, в домашн≥х умовах неможливо дотримати промислов≥ методики. Ќаприклад, в≥траж ф'юзингов≥ потребуЇ випаленн≥ в дуже потужноњ печ≥, що забезпечуЇ 900 градус≥в температури. ¬≥траж≥ своњми руками - це р≥зновиди розписн≥, пл≥вков≥ ≥ "т≥ффан≥".
Ќайб≥льш кроп≥тка робота супроводжуЇ виготовленн¤ в≥тража "т≥ффан≥". ƒл¤ нього доведетьс¤ вз¤ти кольорове скло, клей прозорий, особливу фольгу з м≥д≥, припой, патина ≥ будь-¤ка р≥дина дл¤ митт¤ посуду. « робочих ≥нструмент≥в необх≥дн≥ тонкий па¤льник, невелик≥ кусачки, плоскогубц≥, склор≥з ≥ невеликий брусок, ¤кий призначений дл¤ заточуванн¤ скл¤них крайок.
Ќа першому етап≥ сл≥д на щ≥льному папер≥ виконати точний еск≥з майбутнього в≥тража. ≈ск≥з потр≥бно розр≥зати на елементи, ¤к≥ необх≥дно накласти на в≥дпов≥дн≥ за кольором скла, а п≥сл¤ - обвести фломастером або маркером. ѕ≥сл¤ цього, вс≥ елементи максимально дбайливо потр≥бно вир≥зати алмазним склор≥зом. райку потр≥бно обережно обробити щипц¤ми ≥ точильним каменем. ѕам'¤тайте, що обточувати скло сл≥д у вод≥. як≥сть в≥траж≥в своњми руками потр≥бно перев≥рити, виклавши вс≥ отриман≥ елементи на загальний еск≥з. якщо кромки ≥деально прил¤гають, то можна починати обертати њњ за допомогою м≥дноњ фольги.
ƒл¤ зручност≥, варто вз¤ти м≥дну фольгу, ¤ка маЇ з одного боку покритт¤ з клею. оли кожен елемент буде покритий фольги, сл≥д знову з≥брати в≥траж на еск≥з≥, проконтролювавши акуратн≥сть виконанн¤ ≥ щ≥льн≥сть прил¤ганн¤.
ѕеред па¤нн¤м сл≥д обробити м≥дну фольгу за допомогою па¤льноњ кислоти. ѕайка проводитьс¤ тонким па¤льником. Ќамагайтес¤, що шов був ≥деально акуратним, а олов'¤ний шар закривав всю поверхню наклеЇною фольги.
ѕ≥сл¤ цього, потр≥бно ретельно промити виготовлений в≥траж за допомогою звичайного мильного розчину. ¬≥н змиЇ найменш≥ сл≥ди па¤льноњ кислоти, ¤к≥ можуть з часом залишити негарн≥ сл≥ди. «а бажанн¤м, п≥сл¤ цього шви можна обробити патиною. ÷¤ операц≥¤ ще б≥льш прикрасить в≥траж≥, зроблен≥ своњми руками.
Ќайстаршою методикою, ¤к зробити в≥траж своњми руками, Ї створенн¤ розписного в≥тража. ¬она представлена двома вар≥антами. ѕерший передбачаЇ заливку фарби на малюнок, другий - нанесенн¤ в≥зерунка за допомогою кист≥. ѕеред тим, ¤к зробити в≥траж своњми руками, виконайте еск≥з малюнка, ретельно п≥дбер≥ть його пропорц≥њ. ѕ≥сл¤ цього, ≥деально очист≥ть скл¤ну поверхню. «робити це можна спиртом або миючим розчином. ѕам'¤тайте, що така проста операц≥¤ багаторазово здатна зб≥льшити ст≥йк≥сть майбутнього нанесеного узору. “епер можна починати переносити на скло в≥зерунок. —початку його контур варто промальовувати маркером, а вже п≥сл¤ цього використовувати спец≥альну в≥тражну фарбу. —кло при цьому розташовуйте строго горизонтально, що не допускати розт≥канн¤ фарби. ѕовн≥стю фарба висихаЇ прот¤гом трьох д≥б, п≥сл¤ чого необх≥дно нанести на в≥траж≥ своњми руками лаковий шар, ¤кий буде сохнути близько семи д≥б.
ѕроцес створенн¤ в≥тража на основ≥ пл≥вки особливоњ уваги не потребуЇ, так ¤к н≥чого складного не представл¤Ї. ѕл≥вка в≥дм≥нно пристаЇ до скл¤ноњ поверхн≥ без будь-¤ких додаткових зусиль ≥ склад≥в.